۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

24 ماهگی

برای دوست داشتن دوقلب لازم است
لازم است قبل از شروع زندگی مشترک 500 ساعت وقت برای شناخت یکدیگر وقت صرف کرد و با بیان این مطلب تمام مردهای صفحه قبل باز شروع به رقص می کنند و فکر می کنم جنبه اش را دارند یا نه خیلی خودمانی حریم تو کجاست اندازه حرمتت قابل شناسایی است یا نه مادر و پدر و مادر بزرگ توی سرت چقدر با تو کار دارند یا تو چقدر پای آنها را برای هرچیز کوچکی وسط
می کشی سهم تو چقدر است و آیا برای خودت سهمی قائلی؟ آزادی یا بدنبال زندانبانی هلاک؟!
خندان تصمیم گرفته شوهر کند همه ما می دانیم چرا ولی خودش می خواهد طفره برود گاهی هم که اشاره ایی به دلایلش می کند زیرآبی می رود لیلا خوشگلتر نشده خیلی معمولی و ولی بزرگتر نشده حتا چند سانت. با مامان برای همه چیز گله مندم او لجبازتر می شود و این وسط صدای ماست که گوشهایمان را بیشتر و بیشتر می آزارد. شما ترک ترکید!
و من خود را مقصر تمام قرون و رسوم مچاله می کنم توی صندلی ماشین و من من های کورش را گوش می دهم و به فکر تحولی عظیم نگاهم در چراغان سردر خانه ی پدری گیج می رود می روم و به قوم و قبیله سراپا مقصر اما بی تقصیر خود فکر می کنم که نمی دانم گیر خودشانند یا گیر خویشان خودشانند.
کورش 24 ماهگی را پر می کند ساعت 1 بامداد است و همه جا آرام 6/1/86

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر